Staň se IronManem a chyť padající loga. Vidíte se na obrazovce jako v zrcadle a na obličeji máte masku IronMena nebo si oblečete oblek s Vaším logem.
Sbíráte body tím, že chytáte padající objekty. Plusový obrázek se promění ve Vaše logo, mínusový obrázek vám bod ubere.
Na konci hry se zobrazí skóre a celkové pořadí. Hosteska zapíše jména hráčů, email a jejich skóre. Hra může jet i bezobsluhově a hráč si zapíše svůj email sám. Na konci eventu rozdáte ceny nejlepším hráčům a zůstane Vám emailová databáze. Během dvou dnů hudebního festivalu jsme posbírali více než 500 emailových adres pro našeho klienta Footshop.
Video with robot: |
Video without hostess: |
Interactive screen with falling logos: |
Interactive screen with falling logos: |
Interaktivní podlaha je obraz promítaný na zem. Reaguje na pohyb lidí a slouží k reklamě, zábavě a výuce ve speciálním školství, DDM, sociálních zařízeních pro dospělé a muzeích. Interaktivita prohlubuje a prodlužuje působení reklamy, jelikož jsou účastníci vtaženi do děje. Přímo v prodejním místě tak můžete plašit krokodýly, naučit se tančit valčík, zahrát si fotbal nebo jakoukoliv jinou hru s produktem klienta. Pro školy, DDM a sociální zařízení máme hotový výukový program s potřebnými tématy. Jsme výrobci tohoto software a vyvinuli jsme velké množství her a témat k výuce. Zajistíme komplet řešení na prodej či pronájem. Cena software od 30 tis. Kč bez DPH dle počtu her.
Přitáhněte lidi do centra na fotbal, hokej, krokodýly, rybičky, netopýry, basket aj. Zapojte loga svých nájemníků.
Upoutejte pozornost na Váš stánek a prodlužte dobu, po kterou můžete
prezentovat své produkty.
Hry jako fotbal, hokej nebo rybičky stoprocentně oživí každý Váš večírek.
Výukový program podporovaný dotacemi nebo financovaný zřizovatelem. Propojení pohybových her a výukových témat, na kterých jsme pracovali s lektory. Stáhněte si leták, kde vidíte, jaká témata jsme již zpracovali.
VIDEO |
|
Interactive floor in school Frýdek-Místek |
Learning lesson in school using interactive floor |
Interactive floor in shopping mall Obchodní centrum Chodov, Prague |
Interactive floor in shopping mall Obchodní centrum Letňany, Prague |
Učitelé by neměli pracovat tvrdě, ale chytře a otevřít se novým metodám výuky.
Zdarma nabízíme nezávislé konzultace, hlídání fondů a dotačních titulů a pomoc s dotační agendou.
Revoluce má název „Výuková a pohybová interaktivní podlaha“. Tento produkt získal ocenění v soutěži „Nápad roku“.
Interaktivní podlaha je vyhrazená plocha v učebně nebo tělocvičně , na které se mohou děti volně pohybovat.
Pohyb dítěte je vyhodnocen pomocí projektoru, počítače a speciální mikrokamery. Vyvolá grafickou odezvu v promítaném obraze. Můžete si tak zahrát fotbal bez reálného míče. Tím, že na promítaném obrazci dítě skáče, hraje pohybové nebo výukové hry.
Ovládání je snadné. Můžete si zvolit balíček se zaměřením například na sporty typu fotbal nebo na výuku matematických tvarů, barev, čísel, povolání apod. Výukové hodiny si sami vytváříte použitím databáze obrázků a zvuků nebo použijete již hotové výukovo-pohybové aktivity.
K výuce využíváme řady metod. Patří mezi ně skupinová terapie, aktivní muzikoterapie, arteterapie, relaxační metody formou autogenního tréninku. Tyto metody vzbuzují u dětí zájem o to, čemu se má naučit, zlepšují pozornost, spontánnost, iniciativu a tvořivost. Obrovskou výhodou navíc je, že se dítě při výuce pohybuje, zapojuje tak svaly a trénuje motoriku pohybů a orientaci v prostoru.
Získané prožitky bývají nezapomenutelné a hluboce emocionální. Děti na ně dlouho vzpomínají. Zdravé zážitky umí dítě snadno zvnitřnit a nahradit ty negativní, způsobené nemocí, závislostí, nízkým sebevědomím, problémy v rodině apod. Interaktivní podlaha dává možnost zapojit se všem dětem ve třídě.
Snažili jsme se děti co nejvíce citově vtáhnout do výukové hry. Celá výuka je proložena pohybovou částí, kdy děti společně hledají a šlapou na předměty obsahující kvízovou otázku. U mořského světa odhánějí rybičky a hledají truhly s pokladem a na louce odhánějí motýly a hledají slunečnice.
DDM Neratovice, DDM Mělník, DDM Hobby centrum Praha, SŠ, ZŠ a MŠ Frýdek-Místek, dětské koutky v Praze a Kladně, Česká spořitelna a.s., Orange Slovensko a.s., Reico Investment funds, Osterreich Werbung, Pražská informační služba, Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, Omnicom Media Group, ASKO nábytek a.s., deve-loper Artrezidence Střížkov, obchodní centra (Obchodní centrum Letňany, Centrum Chodov, Čtyři Dvory, Freeport Hatě) a muzea.
Projekce promítaná na zeď, která reaguje na pohyb lidí. Ideální je do metra nebo jiných chodeb. Zajímavý je efekt, kdy se po projití kukuřice rozhrne a ukáže se tak spodní obrázek či video. Člověk zde může ovládat nákupní košík a chytat do něj zboží nebo trhat ovoce.